Comunicat sobre l’aturada de país convocada per a aquest dijous 21 de febrer 2019

21 febr. 2019 - 08:00

En motiu de la convocatòria d’aturada de país d’aquest dijous, i seguint les recomanacions de la Universitat de Barcelona i del Departament d’Ensenyament, el Campus Docent Sant Joan de Déu ha determinat uns serveis mínims per garantir el dret dels estudiants que decideixin no adherir-se a l’aturada i venir al centre.

Per tal de garantir el lliure exercici del dret a adherir-se a l’aturada, el Campus ajornarà totes les activitats acadèmiques avaluables i les que requereixin assistència obligatòria dels estudiants.

Avís