Comunicat vaga - dilluns 1 d'octubre

1 oct. 2018 - 08:00

En relació amb la convocatòria de vaga d’estudiants el proper dilluns 1 d’octubre, el Campus Docent Sant Joan de Déu ha decidit de mantenir la programació d’activitats acadèmiques.

Ara bé, per tal de garantir el lliure exercici del dret de vaga, s’ajornaran totes les activitats acadèmiques avaluables i les que requereixin assistència obligatòria, tot garantint el dret a l’educació per a tots aquells estudiants que vulguin assistir a classe.

Avís