Sessió inaugural del Postgrau en Seguretat i Qualitat Assistencial i Legal

13 febr. 2019 - 15:30

Taula inaugural sobre "Gestió de la qualitat assistencial en les institucions sanitàries".

Programa

• 15.30 h Inauguració i benvinguda als estudiants per part dels directors del Curs: Dolors Miguel, Luis M. Planchat, Raquel Carrera, Clara Pareja i M. Luisa de la Puente
  • 16.00h Taula inaugural "Gestió de la qualitat assistencial en les institucions sanitàres".
    • 16.00-16.25 h Gestió de la Qualitat. Miquel Pons. Hospital de Barcelona Sant Joan de Déu.
    • 16.25-16.50 h Model de Qualitat. Ana Ochoa. Hospital Universitari Vall Hebron.
    • 16.50-17.15 h Gestió pacients. Cristina Garcia. Parc Sanitari Sant Joan de Déu.
  • 17.15-17.45 h Debat

Es prega confirmació d’assistència al correu: mroig@santjoandedeu.edu.es

Lloc: Campus Docent Sant Joan de Déu - Fundació Privada - Aula B-20 - Planta B

Esdeveniment