Activitats d’orientació pels futurs estudiants del Campus Docent Sant Joan de Déu

• Publicado el 11 de abril de 2017

Durant aquests dies el Campus Docent Sant Joan de Déu ha dut a terme diverses activitats d’informació i orientació a futurs estudiants del proper curs 2017/2018; participant en el saló de l’Ensenyament i organitzant una jornada de portes obertes pels cicles formatius i el Grau en Infermeria

Des de fa molts anys el Campus Docent organitza aquest tipus de jornades de portes obertes, tant pels estudis universitaris de Grau com pels estudis de cicles formatius. El dia 22 de març va ser el torn per la sessió informativa dels cicles formatius de Grau Mitjà en Tècnic en Cures Auxiliar d’Infermeria Presencial, de Grau Mitjà en Técnico en Cuidados Auxiliares de Enfermería Virtual i de Grau Superior en Tècnic en Documentació i Administració Sanitàries; i el 3 d’abril la del Grau en Infermeria, en dues sessions.

El Campus Docent obre les seves portes per donar a conèixer el centre i el projecte educatiu, i facilitar la màxima  informació sobre les característiques dels estudis que s’hi imparteixen, les sortides professionals, els serveis que s’ofereixen i els diversos processos d’admissió i preinscripció. La visita s’estructura en una benvinguda institucional a càrrec de la directora, la presentació del pla d'estudis i les sortides professionals a càrrec de la Cap d’estudis, la presentació del procés de preinscripció i matrícula, un torn obert de preguntes on també hi participen estudiants del Campus i, finalment la cloenda de la sessió. També s’ofereix assessorament personalitzat sobre qüestions relatives a l'ensenyament i al funcionament del centre.

Per a molts estudiants de secundària, batxillerat i cicles formatius aquestes jornades representen una oportunitat per conèixer de primera mà el que fins aquell era només una idea: els estudis superiors.

D’altra banda, del 22 al 25 de març el Campus Docent va estar present al Saló de l’Ensenyament dins l’estand de la Universitat de Barcelona, també amb l’objectiu de presentar el pla d’estudis del Grau en Infermeria i convidar als visitants a assistir a la Jornada de Portes Obertes. Al saló, destaca la presència d’estudiants de diversos cursos del Grau que atenen el públic i els apropen des d’una perspectiva més de “tu a tu”. Aquesta presència d’estudiants del Campus Docent al saló permet mostrar el compromís i el sentiment de pertinença que tenen els alumnes amb la institució.

Està prevista una altra Jornada de Portes Obertes dedicada només als ensenyaments de màsters i postgraus pel dia 8 de juny, en dues sessions, a les 12 i a les 17h.