Ahir dimarts, 9 de juny a les 13:30 va tenir lloc a la Sala de Juntes de la Facultat de Medicina de la Universitat de Lleida, la presentació del llibre “Bases teóricas y clínica del comportamiento impulsivo”.

• Publicado el 10 de juny de 2015

Coordinat per Jaume L. Celma, que pertany a la colecció digital PROFESIONALIDAD.

En l’acte van participar Amèlia Guilera, directora de Ediciones San Juan de Dios - Campus Docente, Pere Vallribera, gerent del Centre Assistencial Sant Joan de Déu de Almacelles, la Dra. Rosa M. Soler, degana de la Facultat de Medicina (UdL) i Jaume L. Celma, coordinador del libre i del servei de Prelaboral del Centre Assistencial Sant Joan de Déu.

Aquest llibre és una actualització de referència sobre el domini de la impulsivitat, i el seu format digital pretén donar accessibilitat a tots els professionals interessats en el tema.

Es pot descarregar de forma gratuït on line: