Els alumnes de 1er de grau en infermeria aprenen anatomia a la cova de realitat virtual. El Campus Docent Sant Joan de Déu i la UPC han treballat conjuntament per aconseguir recrear diferents parts de l’anatomia humana en 3 Dimensions.

• Publicado el 10 de setembre de 2014

Des del dia 3 d’octubre i durant tot el mes, els alumnes aniran passant en petits grups per la cova de realitat virtual per realitzar dues activitats diferents, a la powerwall, visualitzen l’estructura del cor i de l’encèfal a través d’unes ulleres 3D.

També disposen d’un aparell que els permet girar l’estructura del cor o treure capes del cervell per arribar als ventricles. L’altre activitat la realitzen a la cave, què els permet “passejar” per l’aparell digestiu o per l’estructura òssia diferenciant entre la circulació major i la sistèmica. També es mouen pel cervell fins a trobar un aneurisma. La tecnologia facilita l’aprenentatge dels alumnes i els porta a viure una experiència molt enriquidora.