Els alumnes de l’Escola d’Infermeria de Mabesseneh finalitzen les pràctiques clíniques

• Publicado el 15 de octubre de 2018

El passat mes de setembre va finalitzar el període de pràctiques clíniques de l’Escola d’Infermeria de Mabesseneh (Sierra Leone).

A l’Escola d’Infermeria de Mabesseneh les pràctiques clíniques dels alumnes d’SRN (State Registered Nurse) es realitzen durant els mesos de juliol, agost i setembre, i es desenvolupen en diferents hospitals de Sierra Leone.

Aquest període de pràctiques ha estat planificat, organitzat i tutoritzar per professors/es del Campus Docent Sant Joan de Déu i infermers/es de l’Hospital Sant Joan de Déu. Per part del Campus Docent hi han participat la Sra. Jennifer Suárez, el Sr. Òscar Bautista i la Sra. Natalia Velásquez. Tots tres han actuat com a professors en el marc del treball infermer basat en el model de cures propi de Sant Joan de Déu i en el procés d’atenció d’infermeria.

El Campus Docent Sant Joan de Déu manté des del 2008 un programa d’agermanament amb la Saint John of God Catholic School of Nursing a Mabesseneh.

Solidaritat