Campanya pro-camps de treball a Piura (Perú)

• Publicado el 13 de maig de 2016

12 estudiants del Campus han decidit embarcar-se en l’experiència que suposa participar aquest estiu en els Camps de Treball a Piura (Perú)

Aquests estudiants han iniciat una entusiasta campanya per recollir fons per subvencionar-se el viatge. Van vendre roses i llibres per Sant Jordi a un preu molt simbòlic i avui, 13 de maig, tenen una paradeta solidària davant l’Edifici Docent on venen llibres, pel·lícules, roba i bijuteria a un preu també simbòlic més la voluntat. Cada dilluns a la tarda i dimarts i dijous al matí, també estan disposats a fer-vos l’esmorzar o el berenar.