El Campus Docent estudia establir un conveni de mobilitat amb la Universidad Nacional de Colombia

• Publicado el 15 de juny de 2017

El passat 6 de juny els Drs. Luz Nelly Rivera Álvarez i Juan Carlos Díaz Álvarez, professors de la Universidad Nacional de Colombia, van visitar el Campus Docent Sant Joan de Déu.

La Dra. Amèlia Guilera, Directora del Campus Docent, i la Dra. M. José Morera, Cap d'Estudis del Campus Docent, van rebre la visita dels dos professors de la Universidad Nacional de Colombia. Tots quatre van analitzar el funcionament del Grau en Infermeria i la formació postgraduada que ofereix el Campus Docent, amb l'objectiu d'establir en un futur un Conveni de Col·laboració de Mobilitat Universitària en l'àmbit de Grau, però també en l'àmbit dels estudis de Doctorat.

La Universidad Nacional de Colombia es va fundar el 1867 i actualment està formada per vuit seus distribuïdes al llarg de tot el territori colombià. La seu de Bogotà alberga la Facultat d'Infermeria fou fundada el 1958, i compta amb programes de Grau en Infermeria, postgraus disciplinars i interdisciplinars amb diferents nivells d'especialització, màster i doctorat.

En aquest moment el Campus Docent compta amb conveni d'intercanvi Erasmus amb facultats d'infermeria de Noruega, Itàlia, Irlanda, Brasil i Perú; lligats a les assignatures d'Estades clíniques i Pràcticum que es cursen en el 3er i 4art curs del Grau en Infermeria.