El Campus Docent rep la visita de la Dra. Jussara Gue Martini, de Brasil

• Publicado el 01 de març de 2017

La Dra. Jussara Gue Martini de la Universitat Federal de Santa Catalina (Florianopolis, Brasil) va visitar l’espai d’Habilitats clíniques i simulació del Campus Docent, ubicat al Parc Sanitari Sant Joan de Déu.

La visita va tenir lloc el passat 22 de febrer a les instal·lacions de simulació ubicades a l'edifici San Agustín dins del recinte del Parc Sanitari Sant Joan de Déu. La Dra. Jussara Gue Martini va ser acompanyada per la Dra. Amèlia Guilera, directora del Campus Docent, i la Dra. Esther Insa, responsable d’Innovació i Docència (IiD) del Campus Docent.

Durant la visita es va valorar la possibilitat de crear vincles entre el Campus Docent i la Universitat Federal de Santa Catalina (Brasil), per a poder realitzar en un futur estades breus de professors dedicats a la simulació d'ambdós centres, així com d'estudiants.

També es va parlar sobre posar les bases per a una futura línia de recerca conjunta, entre els dos centres, en l'àmbit de la metodologia de simulació.