El Campus Docent rep la visita de la Dra. Jussara Gue Martini, de Brasil

La Dra. Jussara Gue Martini de la Universitat Federal de Santa Catalina (Florianopolis, Brasil) va visitar l’espai d’Habilitats clíniques i simulació del Campus Docent, ubicat al Parc Sanitari Sant Joan de Déu.

La visita va tenir lloc el passat 22 de febrer a les instal·lacions de simulació ubicades a l'edifici San Agustín dins del recinte del Parc Sanitari Sant Joan de Déu. La Dra. Jussara Gue Martini va ser acompanyada per la Dra. Amèlia Guilera, directora del Campus Docent, i la Dra. Esther Insa, responsable d’Innovació i Docència (IiD) del Campus Docent.

Durant la visita es va valorar la possibilitat de crear vincles entre el Campus Docent i la Universitat Federal de Santa Catalina (Brasil), per a poder realitzar en un futur estades breus de professors dedicats a la simulació d'ambdós centres, així com d'estudiants.

També es va parlar sobre posar les bases per a una futura línia de recerca conjunta, entre els dos centres, en l'àmbit de la metodologia de simulació.

No hi ha vots encara