El Campus Docent solidari amb Mabesseneh, Sierra Leona. El Campus ha enviat material per la protecció del personal sanitari i una aportació econòmica

• Publicado el 07 de juny de 2014

El Campus ha enviat material per la protecció del personal sanitari i una aportació econòmica.

S’han enviat mascaretes i ulleres protectores per a la protecció del personal sanitari i s’ha realitzat una aportació econòmica amb la totalitat dels diners recollits per a cooperació i solidaritat, a partir de la matrícula dels alumnes de pregrau de tots els ensenyaments.

La principal demanda de l’Hospital són ara per ara elements de protecció del personal sanitari, i diners en metàl•lic per fer front a les diferents despeses no previstes generades per l’epidèmia.

Estem en contacte amb els responsables de l’Hospital i de l’Escola i disposats a ajudar en tot el que sigui possible.

Seguiu-nos a https://sierraleonehsjdbcn.org