El Campus Docent visita les Escoles d’Auxiliars d’Infermeria de Colòmbia

• Publicado el 02 de novembre de 2017

La Dra. Júlia Roura, adjunta de direcció del Campus Docent, i el Sr. Francesc Caravaca, responsable de virtualitat del Campus, imparteixen una formació a les Escoles d’Auxiliars d’Infermeria de Colòmbia dins del programa d’agermanament iniciat el 2016.

La formació s’ha realitzat als centres educatius ubicats a les ciutats de Bogotà i La Ceja, gràcies a una ajuda concedida pel projecte Magic Line 2016, gestionat per l’Obra Social Sant Joan de Déu.

Durant l’estada, els docents de les dues escoles han pogut dur a terme la segona part del curs d’ “Expert Universitari en Tecnologies de l’Aprenentatge i l’Ensenyament en Formació Virtual per a tutors”, impartit pel personal del Campus Docent en format semipresencial; una primera part va ser impartida en format virtual i la segona durant la visita. A més s’ha complementat amb una conferència inaugural, impartida per la Dra. Júlia Roura, sobre les Noves Tecnologies en Educació.

El programa acadèmic s’imparteix en 375 hores lectives i té com a principals objectius conèixer els recursos que ofereix la plataforma d’aprenentatge virtual MOODLE i utilitzar els seus recursos per a crear i tutoritzar cursos online. En finalitzar els curs, els alumnes seran capaços de realitzar i impartir formació online a través de la plataforma.

Durant l'estada s'han visitat diferents centres de l’Ordre Hospitalari Sant Joan de Déu a Bogotà: la Clínica Nuestra Señora de la Paz, la Curia Provincial, el Instituto San Juan de Dios i la Escuela de Auxiliares de Enfermeríai la Clínica de San Juan de Dios de La Ceja.

Galeria fotogràfica