Claudia Nasarre Antón, estudiant del Campus Docent, rep una beca de la Fundació Corachan

• Publicado el 17 de juliol de 2017

L’estudiant de quart curs del Grau en Infermeria, Claudia Nasarre, va rebre el passat 13 de juliol una de les beques atorgades per la Fundació Corachan per cursar estudis superiors.

El programa de beques Corachan premia a cinc alumnes de les escoles d’infermeria de Catalunya que realitzen el programa de formació pràctica a la Clínica Corachan i que destaquen pels seus mèrits acadèmics durant la promoció 2013-17. La beca està valorada en 4.000€ que reben els estudiants per al finançament dels seus estudis de postgrau/màster en alguna especialitat de les ciències de la Salut, amb l’objectiu de promoure el desenvolupament de les competències científiques i humanístiques entre tots els estudiants d’infermeria.

L’acte celebrat el dijous 13 de juliol a l’Auditori de la Clínica Corachan va comptar amb la ponència de la Sra. Montserrat Teixidó, infermera de Santa Madrona, professora i investigadora en Ciències de la Infermeria, que va impartir una conferència sobre les pràctiques professionals de les infermeres. La cloenda va anar a càrrec de la Sra. Arantxa Moll, patrona de la Fundació Corachan, on anuncià que el proper any el número de beques s’ampliarà a set.

Grau