Conferència “La teràpia neural: l’ús terapèutic dels anestèsics locals a través de l’efecte del sistema nerviós autònom”

• Publicado el 26 de octubre de 2017

La conferència a càrrec del Sr. David Vinyes, director del Màster de Teràpia Neural i Odontologia Neurofocal, tindrà lloc proper divendres 27 d’octubre a la Sala de Graus de la Facultat de Medicina (Universitat Autònoma de Barcelona).

El Sr. David Vinyes actualment dirigeix el Màster de Teràpia Neural i Odontologia Neurofocal que s’imparteix al Campus Docent Sant Joan de Déu i que aquest any es realitza la 11a edició.

La Teràpia Neural i l’Odontologia Neurofocal s’han convertit en un mètode terapèutic molt utilitzat en els països germànics i és cada vegada més conegut i utilitzat al nostre país, com ho podem veure en la gran demanda d’aquest màster durant les 10 edicions realitzades.

Aquest Màster té 3 línies de formació diferenciades segons la titulació universitària dels professionals. Hi ha una part comuna de bases, conceptes i tècnica, i una altra part específica per a metges, odontòlegs i infermers que queda subjecta a les competències pròpies de cada professió.

Màster