El Dr. Alfonso Rodríguez, professor col·laborador del Campus Docent, escollit com a millor professor d’Espanya.

• Publicado el 28 de juny de 2016

El professor lidera el rànking dels 50 millors docents universitaris de tot Espanya, escollits segons l’opinió dels estudiants. El rànking ha recopilat més de 86.000 valoracions de professors per parts dels estudiants, que atorgaven una puntuació d'1 a 10 i hi afegien comentaris.

Actualment, el Dr. Alfonso Rodríguez imparteix classes en el Màster de Teràpia Neural i Odontologia Neurofocal del Campus Docent, concretament el seminari “Sistema Nerviós Vegetatiu” impartit a la Universitat Autònoma de Barcelona.
El professor és catedràtic d’Anatomia a la Facultat de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona, i ha realitzat nombrosos estudis anatòmics dels vasos del sistema nerviós central humà.

Més informació: