Entrega de Diplomes del Màster d’Acupuntura i del Premi Acupuntury 2015

• Publicado el 20 de març de 2015

Lliurament de Diplomes als alumnes del Màster de Acupuntura i entrega del Premi Acupuntury en Investigació Clínica i Acupuntura.

El passat 14 de Febrer es va cel·lebrar a l' Escola Universitària d’Infermeria de Sant Joan de Déu,  el lliurament de Diplomes als alumnes que han finalitzat els tres anys del Màster de  Acupuntura i el Premi Acupuntury en Investigació Clínica i Acupuntura.
En aquest acte i per dotzè any vàrem rebre a la Dra. Radha Thambirajah, eminent professional de l’ Acupuntura i la Medicina Tradicional Xinesa, que una vegada més va realitzar dues Conferències magistrals :

• Cardiologia
  • Malalties Mentals.

En aquest acte van assistir la Coordinadora de Màsters, Sra. Nuria Roca i la Sra.  Nuria Cuxart en representació del Col·legi d’Infermeria de Barcelona.