Graduació dels alumnes de l’Escola d’Infermeria de Mabesseneh (Sierra Leona)

• Publicado el 08 de març de 2017

El dimarts dia 7 de març a Mabesseneh (Lunsar – Sierra Leona) es van graduar els 71 estudiants que formen part de la 7a promoció de l'Escola d'Infermeria.

L’acte es va iniciar amb la processó dels alumnes, professors i convidats especials des del recinte de l’Hospital fins a les dependències de l’Escola; durant el recorregut els assistents i alumnes ballen i canten cançons tradicionals.

Aquest any l’acte ha comptat amb la presència del Germà Jesús Etayo, Superior General de l’Orde Hospitalari Sant Joan de Déu, acompanyat per la Dra. Amèlia Guilera, directora del Campus Docent, i la Sra. Judit Boluña, responsable d’Administració i Finances del Campus. També, s’ha afegit a la celebració la Sra. Jennifer Suarez, professora del Campus Docent i que actualment participa en un projecte de gestió de l’Escola d’Infermeria de Mabesseneh.

L'Escola està agermanada amb el Campus Docent des del 2008; el Campus Docent contribueix aportant coneixements i recursos per a millorar la formació dels professionals, l’assistència, les infraestructures i els recursos necessaris per al funcionament de l’Escola.  A més, un dels compromisos d’aquest agermanament és l’assistència anual a la graduació de les promocions de l’Escola i durant l’acte de graduació el Campus ofereix un regal per a tots els estudiants graduats.

Graduacio