Jornada de portes obertes al Màster en Atenció Emocional a l'Infant Hospitalitzat

• Publicado el 07 de juny de 2016

El Campus Docent i l’Hospital Sant Joan de Déu organitzen pel proper 14 de juny una jornada de portes obertes del Màster en Atenció Emocional a l’Infant Hospitalitzat segons el model “Child Life”. La jornada es realitzarà en dues sessions: 12h i 15:30h.

Aquest màster ha estat creat pel Campus Docent conjuntament amb l’Hospital Sant Joan de Déu i compta amb titulació de la Universitat de Barcelona; a més destaca per ser la primera formació universitària de grau que s’ofereix en aquest àmbit  a tot Espanya.
Els programes Child Life tenen com a objectiu  prevenir els problemes que poden sorgir per una vivència traumàtica de l’hospitalització i la malaltia ajudant al pacient a afrontar les situacions que produeixen patiment i ansietat.

Ubicació Jornada Portes obertes - 14 de juny de 12h i 15:30h

Campus Docent Sant Joan de Déu - Secretaria 2n pis