Jornada de Portes Obertes Grau en Infermeria

• Publicado el 24 de març de 2015

El proper 15 d’abril de 2015, en horari de matí (12.30h.) i tarda (15.30h.) tindrà lloc la Jornada de Portes obertes de l’EUI Sant Joan de Déu, adreçada a tots els futurs estudiants que vulgueu estudiar el Grau en Infermeria, el curs 2015/2016, en el nostre centre.

L’objectiu d’aquesta jornada és  la presentació de l'ensenyament de Grau en Infermeria i el pla d'estudis, les sortides professionals i fer una visita guiada per les instal·lacions del Campus.

La Jornada s’adreça a estudiants de Batxillerat i CFGS i demés persones interessades en cursar el Grau en Infermeria que s'imparteix al Campus.

El programa de la jornada, en les dues sessions, serà el següent:

* Benvinguda institucional a càrrec de la directora del centre

Presentació del pla d'estudis i les sortides professionals a càrrec de la Cap d’estudis i la Secretària Docent de l'escola

Presentació del procés de Preinscripció i matrícula a càrrec de la Cap de Negociat Administratiu de l’escola.

* Torn obert de preguntes i assessorament personalitzat sobre qüestions relatives a l'ensenyament.

Cloenda de la sessió i visita a les instal·lacions del centre.

La jornada tindrà lloc a l’aula nº1 de l’ Escola Universitària d'Infermeria (Campus Docent Sant Joan de Déu) , C/ Santa Rosa, 39-57 Edifici Docent 2on pis, 08950 d’Esplugues de Llobregat.

Per més informació cliqueu

Tríptic Grau veure adjunt