JORNADA DE PORTES OBERTES. GRAU EN INFERMERIA

• Publicado el 18 de abril de 2016

El passat dijous 14 d’abril va tenir lloc al Campus Docent la Jornada de Portes Obertes del Grau en Infermeria, en dues sessions, matí i tarda.

Aquesta jornada estava adreçada a tots els futurs estudiants que vulguin estudiar el Grau en Infermeria, el curs 2016/2017, en el nostre centre. Estudiants de Batxillerat i CFGS i demés persones interessades en cursar aquest ensenyament que s'imparteix al Campus.

L’objectiu d’aquesta jornada és la presentació de l'ensenyament de Grau en Infermeria i el pla d'estudis, les sortides professionals, el procés de preinscripció Universitària i matrícula i, finalment, fer una visita guiada per les instal·lacions del Campus.