L’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu Província d’Aragó - Sant Rafael convoca la vuitena edició del Premi a la Millor Iniciativa d’Hospitalitat

• Publicado el 20 de setembre de 2016

El premi està obert a tots els professionals, col·laboradors, estudiants, voluntaris i Germans de qualsevol centre de la Província d’Aragó – Sant Rafael.

Anualment l’Orde Hospitalari Sant Joan de Déu convoca una nova edició del Premi a la Millor Iniciativa d’Hospitalitat amb el propòsit de fomentar la participació de tots els membres dels centres de la província per un objectiu comú.

En els darrers set anys, molts han estat els centres que han participat en el premi elaborant i desenvolupament projectes docents, de gestió, assistencials i socials per a fomentar i divulgar el valor de l’Hospitalitat, el valor per excel·lència del nostre Orde. Aquest 2016 es convoca vuitena edició, incorporant com a novetat les iniciatives solidàries desenvolupades en els centres com a candidates a rebre el premi.

Així doncs, des del Campus Docent animem a alumnes, professors, col·laboradors i membres del personal d’administració i serveis a participar en el “VIII Premi a la Millor Iniciativa d’Hospitalitat”. El termini per a presentar un projecte original i inèdit que s’hagi dut a terme durant el 2015 i/o 2016 finalitzarà el 3 d’octubre.