El Màster en Valoració Energètica i Acupuntura ha obtingut l’Etiqueta d’Excel·lència de la Universitat de Barcelona

• Publicado el 12 de juliol de 2018

L’Etiqueta d’Excel·lència de la Universitat de Barcelona es suma a l'Aval de la Societat Científica d'Acupuntura de Catalunya i de Balears, obtingut recentment.

El reconeixement de la Universitat de Barcelona ha estat atorgat per primera vegada a un ensenyament del Campus Docent Sant Joan de Déu i indica que el Màster de Valoració Energètica i Acupuntura compleix amb els indicadors de qualitat acadèmics i de gestió requerits per l’Agència de Postgraus de la UB.

Aquest 2018 es compleixen 16 anys de la creació del Màster en Valoració Energètica i Acupuntura de la Universitat de Barcelona per a Infermeria i Fisioteràpia impartit al Campus Docent Sant Joan de Déu.

La nova edició, que començarà el pròxim setembre, arrencarà amb una novetat important. La possibilitat de cursar el màster en 2 cursos acadèmics. Els estudiants iniciaran els seus estudis el setembre de 2018 i els finalitzaran el juliol del 2020. D'aquesta manera la direcció del màster vol que tots els estudiants puguin compaginar la seva vida laboral i personal amb la realització del màster.

Un dels al·licients del màster és la seva àmplia formació en pràctiques clíniques, els estudiants podran realitzar estades als Serveis d'Acupuntura Integral i l'Àrea de la Dona de l'Hospital Sant Joan de Déu durant 5 mesos. Al llarg d'aquest període, l'estudiant estarà acompanyat en tot moment per professionals del centre i docents del Campus Docent, experts en les tècniques de valoració energètica i acupuntura. A més de poder gaudir d'un contacte directe amb el pacient, aproximant-se al màxim a la pràctica professional, que podran desenvolupar un cop finalitzat el màster.

El període de preinscripció i matrícula del màster s'obrirà el proper 5 de juliol al Campus Docent, a la Secretaria d’estudiants en horari de 9 a 15 hores. Els dies 19 i 29 de setembre, a les 12h., hi haurà Sessions Informatives.

Per conèixer més informació sobre el Màster en Valoració Energètica i Acupuntura consultar el tríptic informatiu.

Màster