Participa a la nostra Jornada de Portes Obertes Virtual Grau en Infermeria. Tindrà lloc el proper 7 de maig a les 19:00 h

• Publicado el 02 de març de 2014

El seminari virtual va adreçat a tots els futurs estudiants que vulgueu estudiar el Grau en Infermeria, el curs 2014/2015. Planteja els teus dubtes i preguntes.

L’objectiu d’aquesta jornada virtual és la presentació de l'ensenyament de Grau en Infermeria i el pla d'estudis, les sortides professionals i respondre a dubtes i preguntes.

A qui s’adreça?
La Jornada s’adreça a estudiants de Batxillerat i CFGS i demés persones interessades en cursar el Grau en Infermeria que s'imparteix a l'escola.

El programa de la jornada virtual serà el següent:

• Presentació del centre a càrrec de la Secretària Docent de l'escola Núria Roca Caparà.
  • Presentació del pla d'estudis i les sortides professionals.
  • Presentació del procés de preinscripció i matrícula.
  • Torn obert de preguntes virtual i assessorament sobre qüestions relatives a l'ensenyament.
La jornada virtual tindrà lloc en directe el proper 7 de maig a les 19:00 h.

Com hi puc participar?

1. Envia un correu electrònic a eui@santjoandedeu.edu.es amb el teu nom i cognoms, un correu electrònic y un telèfon de contacte.
2. Rebràs un enllaç per connectar-te al seminari online des del teu ordinador.

Per a més informació podeu trucar al telèfon gratuït 881 819 107