Participació del Campus Docent en el I eHealth Congress del Carib

• Publicado el 27 de setembre de 2017

Durant els dies 15 i 16 de setembre ha tingut lloc a la ciutat de Santo Domingo (República Dominicana) el I eHealth Congress del Carib, que ha comptat amb la participació de l'equip d'innovació del Campus Docent.

El Campus Docent Sant Joan de Déu, juntament amb la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), han dut el 3D a les aules de medicina a través de l'ús de l'eina "VR4Health".Gràcies a unes ulleres de realitat virtual els estudiants poden millorar l'aprenentatge de l'anatomia humana. L'eina "VR4Health" ha estat creada amb la col·laboració del grup de recerca Visualització, Realitat Virtual i Interacció Gràfica (ViRVIG) de la UPC.

L'equip format per la Dr. Esther Insa (Campus Docent) i el Dr. Jordi Moyes (UPC) han presentat el "VR4Healht" en el marc del primer congrés en eHealth del Carib.

Aquest congrés ha estat un punt de trobada entre diferents professionals de la salut del centre d'Amèrica, el Carib i la comunitat internacional mèdica i tecnològica. Durant les jornades s'han presentat 10 iniciatives tecnològiques que han revolucionat el diagnòstic i el tractament de les malalties com ara: dispositius per facilitar el treball en les consultes, els quiròfans i laboratoris, aplicacions i mètodes d'informació i formació que millorin l'accés a la salut, etc. Els assistents han tingut l'oportunitat de conèixer en primera persona els responsables de tots els projectes presentats.

Innovació