Participació en el 2n Training Seminar del projecte Erasmus+ eHealth Eurocampus Summer School

• Publicado el 20 de novembre de 2018

La segona edició ha comptat amb el workshop "eHealth Simulation. Humanization of technology applied to teach health sciences" impartit per les professores del Campus Docent: la Dra. Esther Insa, Ariadna Graells i Maria Figueras.

El 2n Training Seminar del projecte eHealth Eurocampus Summer School s’ha celebrat a Mallorca del 5 al 9 de novembre.

L’edició d’aquest 2018 ha coincidit amb el tercer any del projecte eHealth Eurocampus Summer School i hi han assistit 7 dels 9 socis internacionals que en formen part. L’objectiu de la trobada ha estat facilitar l’intercanvi de coneixement en eHealth, en concret en el camp de la docència i la recerca.

Per tal de donar resposta a l'objectiu proposat, el Campus Docent Sant Joan de Déu va liderar una sessió de simulació dirigida a experts europeus en eHealth amb el propòsit de treballar i prendre consciència del buit existent entre professionals del camp de la salut i del tecnològic, en el desenvolupament d'iniciatives d'innovació en salut.

Gràcies a la sessió es va posar de manifest la necessitat d'entrenar les habilitats de comunicació, l'existència d'assumpcions que poden generar situacions de distanciament entre professionals i la necessitat de disposar d'espai i temps per a compartir i alinear els coneixements de cada disciplina

Així mateix, aquest workshop ha permès al Campus Docent testejar la primera simulació en eHealth, una simulació nova que preveu facilitar la integració de la tecnologia en salut. Es preveu poder incloure-la com una activitat més de formació que oferirà el Centre de Simulació Sant Agustí en el pròxim any 2019.

Innovació