Premi de recerca de l’Associació catalana d’infermeria de salut mental (juny 2015)

• Publicado el 27 de setembre de 2014

L' Associació Catalana d' Infermeria de Salut Mental té entre els seus objectius promoure la recerca en Infermeria de Salut Mental.

Per tal de contribuir a la consecució d'aquest objectiu, la ASCISAM convoca el I PREMI ASCISAM A L’INVESTIGACIÓ D'INFERMERIA EN SALUT MENTAL, que es lliurarà a l'autor o autors, el treball del qual serà escollit pel jurat entre els presentats a la convocatòria i que es regirà per les normes següents:

L'anunci del premi serà de caràcter bianual i podran optar a aquells treballs d’investigació, conclosos i no publicats, que tractin d’una temàtica d’especial rellevància i interès pel desenvolupament de la professió d'Infermeria, així com la promoció de la seva cura en l'àmbit de la Salut Mental. Les obres han de ser originals i inèdits. No queden exclosos els treballs que han estat parcialment o totalment finançats per organismes públics o privats.

Podrà concórrer a aquesta convocatòria les professionals amb qualsevol dels títols universitaris que capaciten per exercir d’Infermera. El primer autor haurà de ser soci de l’ASCISAM. Les titulacions obtingudes a l'estranger o en centres espanyols han de ser reconeguts oficialment. La participació pot ser a títol individual o formant part d’un grup.

Les obres es presentaran anònimament o sota pseudònim, incloent en l’enviament un sobre tancat amb les dades del/dels autor/s s al / autors persona/s (nom, adreça completa actual, centre i lloc de treball i contacte telefònic); com única referència externa només, pot estar indicat, si escau, el pseudònim escollit per personalitzar el treball. S'enviaran a la següent adreça:

Associació Catalana d’Infermeria de Salut Mental (ASCISAM)
Premio ASCISAM 2015
Carrer de Pujades, 350