Presentació del “Pas a Pas” a les X Jornadas Asistenciales San Juan de Dios

• Publicado el 13 de maig de 2016

Les professores del Campus Docent Marta Callarisa i Laura Serradesanferm han presentat el projecte “Pas a Pas” dels Cicles Formatius.

En la tercera taula rodona de les Jornades Assistencials han presentat la comunicació: “Pas a pas: una herramienta de empoderamiento académico para los alumnos que cursan ciclo formativo de grado medio de TCAI”. Aquest projecte s’ha dut a terme amb gran èxit dins els ensenyaments de Cicles Formatius i els alumnes continuen traient profit d’aquesta forma “d’aprendre a aprendre”.