La presidenta del Col·legi d’Infermeria de Sierra Leone visita el Campus Docent

• Publicado el 22 de juny de 2017

La Sra. Hossinatu M. Kanu, presidenta del Col·legi d’Infermeria de Sierra Leone, va visitar el passat 25 de maig el Campus Docent amb l’objectiu d’enfortir el programa d’agermanament entre el Campus Docent i l’Escola d’Infermeria de Sierra Leone, vigent des de 2007.

Durant la seva estada, la Sra. Hossinatu, va tenir l’oportunitat de visitar les instal·lacions del Campus Docent, compartir experiències amb alguns professors i conèixer l’àrea de simulació clínica ubicada a l’edifici de Sant Agustí (Parc Sanitari Sant Joan de Déu – Sant Boi de Llobregat). A més també va formar part de l’equip de professors del Campus Docent que varen participar en el Congrés Internacional d’Infermeria, celebrat entre el 27 de maig i el 1 de juny.

El Col·legi d’Infermeria de Sierra Leone és l’òrgan encarregat de dictaminar, assessorar i avaluar les estratègies a seguir per a la implementació i desenvolupament dels diferents programes d’infermeria que s’estudien al país.

Des del 2016, l’Escola d’Infermeria de Sierra Leone està acreditada per a començar a impartir el programa State Registered Nurses, dins del seu ventall acadèmic; així mateix, un dels objectius de l’agermanament amb el Campus Docent és participar activament en la formació d’infermers/es, i contribuir a millorar la qualitat assistencial de la professió. Per aquest motiu la Sra. Hossinatu va estar acompanyada pel Gmà. Michael Koroma, director de l’Escola d’Infermeria de Sierra Leone, i la Dra. Amèlia Guilera, directora del Campus Docent.