Programes de mobilitat internacional de la Universitat de Barcelona

• Publicado el 28 de setembre de 2014

El món acadèmic i científic és intrínsecament internacional, i la Universitat de Barcelona vol incorporar adequadament aquesta dimensió internacional a la seva activitat docent i investigadora, com també als serveis que ofereix a la comunitat universitària.

L'Escola Universitària d'Infermeria Sant Joan de Déu està adscrita a la Universitat de Barcelona. L'acció internacional de la Universitat de Barcelona abasta els eixos següents:

• la mobilitat internacional de l'alumnat, professorat i personal d'administració i serveis,
  • la formació en un context internacional,
  • l'articulació de partenariats científics internacionals per promoure la recerca i la mobilitat internacionals,
  • la cooperació universitària amb els països en desenvolupament, i
  • l'acció i la representació de la UB a les xarxes institucionals.

Podeu accedir als programes de mobilitat internacional a través d'aquest enllaç