Seminaris formatius del Màster Universitari d´Estudis Avançats en Exclusió Social, 12 i 25 de maig de 2016

• Publicado el 06 de maig de 2016

*

Des del Màster Universitari d´Estudis Avançats en Exclusió Social i amb motiu de la posada en marxa de la 2ª Edició durant el curs 2016-2017, el Campus Docent obre les portes de les seves classes del Màster.
Per tots aquells interessats en el binomi Salut i Exclusió Social, el Campus ofereix la possibilitat d’assistir de forma gratuïta als Seminaris Formatius que tindran lloc els dies 12 i 25 de maig, on s’aprofundirà en diferents elements substancials d’aquest binomi.

Cal confirmació d’assistència a l’adreça de correu electrònic: lmartinez@santjoandedeu.edu.es