Sessió informativa Solidaritat-Cooperació i Voluntariat al CAMPUS DOCENT SANT JOAN DE DÉU

• Publicado el 04 de novembre de 2015

Benvolguts/des estudiants, com sabeu teníem pendent de fer una sessió informativa sobre els projectes de solidaritat, cooperació i voluntariat que desenvolupem des del Campus Sant Joan de Déu.

Sabíeu que estem agermanats amb l'Escola d'Infermeria de Sierra Leone?, què podeu participar a la Barcelona Màgic Line?, què podeu fer de voluntaris a l'Alberg per a  persones sense sostre de Sant Joan de Déu?, que podeu participar en els Camps de Treball al Perú? Volem  donar-vos a conèixer totes les accions i projectes que estem duent a terme i en els quals molts de vosaltres ja hi col·laboreu i els que encara no hi participeu que tingueu l'oportunitat fer-ho. És hora de fer balanç i de presentar noves propostes.

Us esperem el dimarts vinent dia 24 de novembre de 12.30-13.30 (torn matí) i de 15.30-16.30 (torn tarda) a l'auditori de l'Edifici Docent.

Comptem amb vosaltres per poder continuar endavant!