La setmana del 2 al 6 de maig el Campus ha rebut la visita de dos professors de la Universitat d’Örebro (Suècia)

• Publicado el 11 de maig de 2016

Lars-Olov Lundqvist i Agneta Sröder són autors d’una bateria d’escales, que medeixen la qualitat de l’atenció que s’ofereix en Salut Mental.

Aquests autors han establert un conveni amb un equip format per professionals del Campus Docent Sant Joan de Déu (Dr. Juan Roldán i Sra. Marta Callarisa), del Parc Sanitari Sant Joan de Déu (Sra. Alexandria Foix, Sres. Sara Sánchez i Nathalia Rodríguez) i de la Universitat de Barcelona (Dra. Teresa Lluch i Dra. Montserrat Puig) per dur a terme una investigació de caire internacional que té com a objectiu traduir al castellà i validar aquesta bateria d’escales. Aquest projecte forma part de les tesis doctorals de Marta Callarisa, Sara Sánchez i Nathalia Rodriguez.

El dia 2 de maig es va programar una visita al Parc Sanitari on es va realitzar una introducció a la institució i als serveis que ofereix i una visita guiada per les diferents unitats. El dia 4 de maig es va realitzar una sessió de treball al Campus Docent amb tot l’equip investigador.

Cal destacar que aquesta bateria d’escales també està en procés de traducció i validació a altres països com Persia, Indonessia, Brasil i Dinamarca entre d’altres, i que han escollit el nostre destí per fer la primera visita formal i començar a crear vincles, cosa que la institució agraeix profundament i l’omple d’orgull.