Sortida 1r DAS al Tecnocampus de Mataró i a l’Hospital Sant Jaume de Calella

• Publicado el 15 de abril de 2016

El passat dimarts 12 d'abril els alumnes de primer de DAS van fer una sortida al Tecnocampus de Mataró i a l´oficina d’estàndards i interoperabilitat (OFSTI) de la fundació TicSalut, oficina de referència en normalització i interoperabilitat de sistemes.

Durant aquesta visita van conèixer les noves incorporacions en els dominis del Diccionari Clinic per iSalut i posteriorment a l’hospital de Calella, els hi van fer una demostració pràctica del domini de les al·lèrgies.

També van poder veure les instal·lacions del Tecnocampus de Mataró, com la sala d’informàtica, boxes de simulació d’infermeria, i un plató de televisió on van conèixer els diferents entorns dels diferents graus que s’imparteixen en aquest campus universitari.