• Publicado el 01 de agost de 2014

El Campus Docent Sant Joan de Déu impartirà la 8a. edició del Màster.

La Teràpia Neural i la Odontologia Neurofocal s’han convertit en un mètode terapèutic molt utilitzat en els països germànics i llatinoamericans i és cada vegada més coneguda i utilitzada al nostre país, como ho podem veure en la gran demanda d’aquest màster en les 7 edicions realitzades així com en el curs d’introducció a la Teràpia Neural que
el mateix grup de professors realitza anualment en el Col·legi de Metges de Barcelona.

Aquest Màster té 3 línees de formació diferenciades segons la titulació universitària dels professionals. Hi ha una part comuna de bases, conceptes i tècnica, i una altra part específica per a metges, odontòlegs i infermers que queda subjecta a les competències pròpies de cada professió.

OBJECTIUS
Ens proposem proporcionar als estudiants els coneixement científics, teòrics i tècnics necessaris per a la pràctica de la Teràpia Neural, profunditzant en l’estudi i el tractament de l’ésser humà com a ens nerviós, emocional, social, cultural, biològic i integral.

Entendre millor el sistema nerviós vegetatiu, el seu paper integrador entre tots els òrgans i també amb la ment i les emocions. Una bona actuació sobre el neurovegetatiu és una immillorable manera d’afavorir el procés d’autocuració, ràpida, eficaç i econòmica per a qualsevol procés patològic que s’hagi iniciat en l’organisme, sigui agut o crònic.