Un antic estudiant del Campus Docent impulsa una campanya mundial per sol·licitar l’emoticona de l’infermer/a

• Publicado el 22 de març de 2017

L’antic estudiant d’infermeria del Campus Docent, en Jordi Mitjà i autor del web “Enfermería Blog”, conjuntament amb un infermer de Madrid, Pedro Soriano, han iniciat una campanya mundial a les xarxes socials per sol·licitar la incorporació de l’emoticona de la infermera i l’infermer.

No hi ha dubte que les emoticones han canviat la forma de comunicar-nos a través dels xats. Però no tot està representat al teclat emoji. Falta una emoticona que pot ser molt útil per la societat, es tracta del emoji de la infermera i l’ infermer.

El projecte dels dos infermers ha consistit en dissenyar l’emoticona de la infermera i l’ infermer i posteriorment engegar una campanya de difusió a través de les xarxes socials amb el hashtag #NurseEmoji. Després de la difusió a les xarxes socials s’enviarà a Unicode, l’organització que supervisa la creació dels emojis, una petició formal per afegir la infermera a la llista oficial dels caràcters emojis.

Per aconseguir que la campanya tingui molta més força, s’ha creat un perfil a twitter, @NurseEmoji, per centralitzar totes les accions a través de les xarxes socials. En Pedro i en Jordi ens animen a que entre tots utilitzem massivament el hashtag #NurseEmoji i les imatges de l’emoticona de la infermera a les xarxes socials, per demostrar al món la necessitat de l’emoji de la infermeria.