Un any més el Campus Docent està present al Saló de l'Ensenyament

• Publicado el 04 de abril de 2018

Del 14 al 17 de març el Campus Docent va estar present al Saló de l'Ensenyament dins de l'estand de la Universitat de Barcelona amb l'objectiu de presentar el pla d'estudis del Grau en Infermeria.

Des de l'1 de març i fins a meitats de juny, el Campus Docent Sant Joan de Déu es troba immers en un seguit d'activitats d'informació i orientació a futurs estudiants per al curs 2018/19. Les activitats van començar l'1 de març amb la primera Jornada de Portes Obertes per als Cicles Formatius i finalitzaran el 5 de juny amb la jornada de Portes Obertes per a Màsters i Postgraus

Entremig es realitzarà la Jornada de Portes Obertes per al Grau en Infermeria, el pròxim 11 d'abril, on els estudiants tindran l'oportunitat de conèixer de primera mà el pla d'estudis del grau, les sortides laborals, la possibilitat de realitzar estades a l'estranger dins del programa Erasmus, els centre on realitzar les pràctiques, etc. a més de tenir el primer contacte amb el professorat i l'equip de professionals del Campus Docent.

Una setmana després, el 19 d'abril, tindrà lloc la segona Jornada de Portes Obertes per als estudis de Cicles Formatius de Grau Mitjà en Tècnic en Cures Auxiliar d'Infermeria Presencial, de Grau Mitjà en Técnico en Cuidados Auxiliares de Enfermería Virtual i de Grau Superior en Tècnic en Documentació i Administració Sanitàries.

Des de fa molts anys el Campus Docent organitza aquest tipus de jornades de portes obertes, tant pels estudis universitaris de Grau, estudiants d'estudis de postgrau i màster, així com pels estudis de cicles formatius.

El Campus Docent obre les seves portes per donar a conèixer el centre i el projecte educatiu, i facilitar la màxima informació sobre les característiques dels estudis que s'hi imparteixen, les sortides professionals, els serveis que s'ofereixen i els diversos processos d'admissió i preinscripció. La visita s'estructura en una benvinguda institucional a càrrec de la directora, la presentació del pla d'estudis i les sortides professionals a càrrec de la Cap d'estudis, la presentació del procés de preinscripció i matrícula, un torn obert de preguntes on també hi participen estudiants del Campus i, finalment la cloenda de la sessió amb una visita guiada a les instal·lacions. També s'ofereix assessorament personalitzat sobre qüestions relatives a l'ensenyament i al funcionament del centre.

Per a molts estudiants de secundària, batxillerat i cicles formatius aquestes jornades representen una oportunitat per conèixer de primera mà el que fins aquell era només una idea: els estudis superiors. A més de les jornades, més de 250 futurs estudiants van poder dirigir-se a l'estand de la Universitat de Barcelona dins del Saló de l'Ensenyament on hi havia una representació del Campus Docent. Durant els quatre dies que va durar el Saló van participar-hi 8 estudiants del Campus Docent, que actualment cursen el Grau en Infermeria. La presència d'estudiants atenent al públic va permetre mostrar el compromís i el sentiment de pertinença que tenen envers la institució.

Galeria fotogràfica