Un ex alumne del Campus Docent crea l’APP Enfermería Blog

• Publicado el 14 de setembre de 2015

L’ infermer Jordi Mitjà, ex alumne del Campus Docent, ha creat una nova APP dirigida a professionals i estudiants d’infermeria.

La nova aplicació mòbil creada per Mitjà, autor del blog www.enfermeriablog.com  és un recopilatori d'informació actualitzada i veraç. “Les noves tecnologies ens donen possibilitats que no existien abans i que les infermeres hem d'aprofitar”, afirma el seu creador. A l’APP es poden trobar apartats de notícies, agenda, tècniques i procediments, investigació, calculadores, english vocabulary, guies de pràctica clínica, farmacologia, recursos diversos, formació, innovació en les cures...

“Es tracta d’un conjunt d’eines que intenten facilitar el treball diari de les infermeres, l’objectiu principal de l’aplicació”, apunta Mitjà.  La nova APP, que es va actualitzant constantment, és completament gratuïta i es pot descarregar per als sistemes operatius iOS i Android.

Respecte a la seva creació, l’ex alumne del Campus Docent reconeix que “per desenvolupar una APP no ​​cal que siguis tècnic, cal que tinguis il·lusió i imaginació per fer realitat el projecte".