Un grup d’estudiants del Campus Docent col·labora en una nova edició dels Camps de Treball Solidaris

• Publicado el 05 de juliol de 2017

19 estudiants del Campus Docent Sant Joan de Déu, juntament amb quatre professors, van partir a finals de juny cap a Piura (Perú) i La Habana (Cuba), per col·laborar en una nova edició dels Camps de Treball Solidaris de Sant Joan de Déu.

El passat 28 de juny, setze estudiants del Campus, cinc d’ells acabats de graduar; juntament amb tres professors responsables del Campus Docent varen partir cap a Piura (Perú). En aquesta edició, els estudiants col·laboraran en tres comunitats diferents, uns es desplaçaran a Santo Domingo, uns altres a Montero i el tercer grup a Huarmaca. Tots ells desenvoluparan tasques de sensibilització i col·laboraran amb el programa de Salut Mental Comunitària del Centro de Reposo San Juan de Dios de Piura i la Diòcesi de Chulucanas.

D’altra banda, per donar continuïtat al conveni de col·laboració del Campus Docent amb l’Hogar San Rafael i la Clínica San Juan de Dios de La Habana, aquest any un grup format per tres membres del Club de la Solidaritat del Campus acompanyats per una responsable, realitzaran un voluntariat durant el mes de Juliol a La Habana.

Com a novetat, aquest estiu el Campus Docent ha iniciat un programa de voluntariat dirigit a estudiants de segon de Grau en Infermeria i de Cicle Formatiu. Aquest programa permetrà als estudiants col·laborar amb l’Hospital Sant Joan de Déu de Palma de Mallorca, el Centre d’Almacelles de Sant Joan de Déu Terres de Lleida i a l’Alberg Jesús Abandonado de Múrcia. En aquesta primera edició hi participaran sis estudiants.

Podeu trobar més informació dels Camps de Treball Solidaris al blog Solidaritat Campus Docent SJD.

Participants del Camp de Treball Solidari a Perú

Participants del Camp de Treball Solidari a Cuba

Participants del programa de voluntariat a l'Hospital Sant Joan de Déu de Palma de Mallorca

Solidaritat