Un infermer exalumne del Campus Docent Sant Joan de Déu rep una menció especial als premis “Infermeria en desenvolupament 2014”.

• Publicado el 09 de novembre de 2014

L’infermer Jordi Mitjà exalumne nostre i que en l´actualitat treballa al servei de Salut mental de l'Hospital Sant Joan de Déu, ha rebut una menció especial als premis “Infermeria en desenvolupament 2014” per la seva tasca per aconseguir una major visibilitat del col.lectiu infermer.

Mitjà ha creat un blog dedicat a la infermeria i un compte de twitter @enfermeratweet a través dels quals comparteix notícies d’interès i actualitat sobre la professió. L’entrega del premi tindrà lloc el proper 27 de novembre de 2014 al Caixaforum de Madrid.