Acreditació de llengua estrangera als estudis de grau

Els estudiants que iniciïn per primera vegada estudis universitaris de grau en una universitat catalana, el curs 2018-2019, i que provinguin dels estudis de batxillerat i les proves d’accés a la universitat (PAU), o de cicles formatius de grau superior (CFGS), amb o sense PAU han d'acreditar el nivell B2 en una tercera llengua (anglès, francès, alemany o italià) en finalitzar els estudis.

El Consell Interuniversitari de Catalunya considera que cal atorgar un reconeixement als alumnes que s'han esforçat a acreditar, amb la presentació del certificat que justifica l'assoliment del nivell B2 d'una tercera llengua estrangera, aquest coneixement lingüístic abans del curs 2018-2019 mitjançant la incorporació en el Suplement europeu al títol (SET) dels crèdits cursats i d'altres mesures que es considerin oportunes.

Per més informació podeu consultar la Llei 1/2018, de 8 de maig, de modificació de la Llei 2/2014 (moratòria B2)

Informació d'interès: