Presentació del llibre "Para nosotros era el cielo"

• Publicado el 13 de març de 2012

El dia 7 de març dins de la Festivitat de Sant Joan de Déu es va presentar el Segell Editorial Ediciones San Juan de Dios- Campus Docent a l’auditori de Sant Joan de Déu- Numancia, amb l’assistència de més de 70 persones.

Ediciones San Juan de Dios- Campus Docent, inicia la seva primera colecció Hospitalitat amb la publicació del llibre “ Para nosotros era el cielo” escrit per la Dra. Àngela Jackson. El llibre és la biografia de la infermera brigadista Patience Darton i ens porta des de la seva participació a la guerra civil espanyola fins a la Xina de Mao, en un relat magníficament escrit.

La taula de presentació del llibre estava composada per la Sra. Amèlia Guilera Directora del Campus Docent, encarregada de fer la presentació de l’acte, el Germà Quim Erra, Director de Cúria Provincial que va explicar la importància de comptar amb un Segell editorial propi, el Sr. Antoni Vives polític i escriptor, amic de l’autora que va fer la presentació del llibre i l’autora Àngela Jackson que va narrar la seva amistat amb Patience Darton i com s’havia gestat l’obra.

El Dr. Moisés Broggi, de 103 anys i que va conèixer personalment a Patience Darton, va assistir a l’acte i ens va obsequiar amb un record emocionant d’aquesta dona i infermera singular.

A la fotografia tot l’equip del segell editorial que ha fet possible la publicació del llibre, amb el Dr. Broggi.

Enllaç TV3 " La visió d'una infermera sobre Moisès Broggi"