Anuncis i recursos per l’estudiant

Aquests són alguns dels fets i esdeveniments que poden ser del vostre interès:

• Convocatòria de formació per a cuidadors professionals. Es tracta d’un curs gratuït impartit per la Fundació d’Atenció a la Dependència de Sant Joan de Déu i que superar-lo et dóna possibilitat de contractació laboral a la mateixa Fundació.
  • Des del COIB es fan tallers gratuïts pels col·legiats (5€ pels estudiants de 4rt) per ajudar-te a afrontar amb seguretat els teus nous reptes laborals i proporcionar-te eines per desenvolupar les teves habilitats, coneixements i actituds per fer front a les teves necessitats professionals. La quota del COIB per a l'any 2018 s'ha rebaixat un 50%.

• Cada dilluns de 11 a 13 hores al Club de la feina (SAE) de la UB (C/Adolf Florensa, 8 –Barcelona-) us ofereixen un servei gratuït d’assessorarment en el disseny de la teva carrera professional, d’ajuda en la definició dels teus objectius professionals i en la recerca laboral. A més de monogràfics gratuïts relacionats amb la recerca laboral.

• Per entrar al mercat laboral cada vegada és més important demostrar competències en diferents aspectes que van més enllà de l’àmbit acadèmic. Si t’agradaria millorar-les et recomanem els curs que ofereix el Servei d’Atenció a l’Estudiant (SAE de la UB).

• Tallers pràctics "Prepara't per buscar feina". Organitzat per Barcelona Activa.

Els següents portals i llocs web poden ajudar-vos a l’hora d’iniciar un procés de recerca laboral:

• Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya. Cerca de Feina.