Jornada de Portes Obertes Virtual. Grau en Infermeria

28 maig 2020 - 12:00

Jornada de Portes Obertes Virtual

En relació amb l’alerta sanitària per la COVID-19 aquest any us oferim un format virtual de Portes Obertes pels estudis del Grau en Infermeria.

El proper 28 de maig de 12h. a 13.30h. tindrà lloc aquesta sessió virtual, adreçada a tots els futurs estudiants del curs 2020-2021.

L’objectiu d’aquesta jornada és la presentació de l'ensenyament del Grau en Infermeria, el pla d'estudis i l'itinerari curricular, les competències a assolir, les metodologies docents més emprades, les pràctiques i habilitats clíniques, la simulació, la mobilitat d'estudiants i les sortides professionals.

La Jornada s’adreça principalment a alumnes de Batxillerat i CFGS i altres persones interessades a cursar aquest Grau al nostre centre.

Programa:

1. Salutació inicial a càrrec de la Cap d'Estudis
2. Presentació del centre
3. Grau en Infermeria: pla d'estudis i itinerari curricular
4. Competències
5. Pràctiques
6. Metodologies docents
7. Habilitats clíniques i simulació
8. Mobilitat universitària
9. Sortides professionals
10. Ronda de preguntes i aclariments

Us hi esperem!