Sessió de captació de futurs professionals

23 març 2020 - 09:00

El 23 de març en horari de 9 a 14h (torn matí) i de 15 a 20h (torn tarda), es durà a terme una sessió de presentació/captació de futurs professionals pels estudiants de 4rt de Grau.

Durant les respectives sessions, els responsables de diferents centres assistencials vindran al Campus Docent per informar i donar l’oportunitat als estudiants de 4rt de Grau de preguntar sobre condicions laborals.

Aquesta activitat forma part de l'orientació laboral dels estudiants i es considera una activitat formativa que NO implica recuperar el dia de pràctiques assistencials.