Modalitat
Semipresencial
Durada
10h (Virtual) + 15h (Presencial)
Data d’inici
Consultar a “Dates d’interès”
Horari
De 09.00h a 17.30h (2 dies)
Idiomes
Català i castellà
Places
6 – 12 – 18 – 24
Preu
620€
Presentació
El Curs d’Instructor Genèric (GIC) del Consell Europeu de Ressuscitació (ERC) prepara futurs instructors per impartir cursos de proveïdors com el SVI, SVA, SVIP, SVAP i ETC. Aquest curs estandarditzat se centra en els principis pedagògics de l’ERC i en com aplicar-los dins dels seus programes formatius.
El GIC s’imparteix en centres acreditats arreu d’Europa i, progressivament, també en regions del nord d’Àfrica, l’Orient Mitjà i l’Àsia. Està organitzat pels consells nacionals de reanimació o per centres autoritzats, amb garantia de qualitat i contingut uniforme en tots els territoris.
El curs té una durada de dos dies i inclou una fase prèvia de formació en línia obligatòria. Les sessions presencials es basen en l’ensenyament pràctic i en la interacció directa entre participants i instructors.
Adquirir competències per ensenyar de manera eficaç en cursos avançats de Suport Vital.
Metodologia
Fase virtual
Fase virtual (8h) + 2h de Webinar
Fase presencial
Tallers
Estacions d’habilitats
Simulació de parada cardíaca
Perfil d’admissió
Adreçat a professionals mèdics i d’infermeria que hagin superat amb èxit un curs avançat del Consell Europeu de Ressuscitació (ERC) i hagin estat identificats com a potencials instructors.
Aquest curs està pensat per a aquells professionals que vulguin adquirir les competències pedagògiques necessàries per formar part de l’equip docent en cursos acreditats per l’ERC.
Direcció del curs
-
Francesc Carmona Jiménez
Direcció del Basic Life Suport Instructor Course, Direcció del Curs de Suport Vital per a Tècnics, Direcció del Generic Instructor Course, Direcció del Suport Vital Avançat, Direcció del Suport Vital Immediat, Director/a del Màster Universitari en Assistència i gestió de les emergències extrahospitalàries, Responsable SJD-RCP -
Pilar Palma
Direcció del Generic Instructor Course -
Yolanda Díaz
Direcció del Generic Instructor Course, Direcció del Suport Vital Avançat
Acreditació
Aquest curs compta amb l’acreditació oficial del European Resuscitation Council (ERC), entitat de referència a Europa en l’àmbit de la formació en reanimació, i pel Campus Docent Sant Joan de Déu.

Dates d’interès
Gener 2026
Dies 16 i 17 de 08.45 a 17:45h
Març 2026
Dies 20 i 21 de 08.45 a 17:45h
Juny 2026
Dies 05 i 06 de 08.45 a 17:45h
Novembre 2026
Dies 13 i 14 de 08.45 a 17:45h
Preu
620€
Contacte
SJD-RCP
A través de la línia SJD-RCP, impulsem la formació en reanimació cardiopulmonar per a professionals i societat.


