ARsim2care

A través d'aquest formulari indica'ns els teus dubtes i consultes sobre la formació que desenvolupa el Campus Docent Sant Joan de Déu o bé sobre el centre.

Image CAPTCHA
Introdueix els caràcters que es mostren en la imatge.

A través d'aquest formulari indica'ns els dubtes i/o suggeriments referents a la teva formació. Et respondrem al més aviat possible.

Image CAPTCHA
Introdueix els caràcters que es mostren en la imatge.

Els avenços tecnològics han influït en la simulació clínica per a la formació d’habilitats “no tècniques” (presa de decisions, comunicació, etc.) mitjançant "simulació d’alta fidelitat". No obstant això, aquests avenços han tingut un impacte molt limitat en la "simulació de baixa fidelitat" que s’utilitza per a la formació d’habilitats tècniques. En aquest tipus de simulació, l'estudiant aprèn a realitzar les tècniques corresponents mitjançant entrenadors de tasques que reprodueixen una part del cos humà. Quan els estudiants practiquen tècniques invasives, és a dir, tècniques que impliquen la "invasió" d’una part del cos amb agulles, tubs o altres dispositius) amb aquest tipus de formadors de tasques, fan l’esforç d'imaginar les estructures anatòmiques internes, un fet  essencial per realitzar aquest tipus detècniques. La capacitat de visualitzar aquestes estructures gràcies a sistemes de RV millorarà la comprensió d'aquestes tècniques i pot ser un important valor afegit per a l'aprenentatge dels estudiants.

Enllacis web d'interès

http://www.arsim2care.com/ 

http://www.arsim2care.com/en/inicio_ingles/

Partners: 
Universidad Pública de Navarra, Escola Superior de Enfermagem de Coimbra, Industrial Augmented Reality, Erasmus Hogeschool Brussel and Campus Docent Sant Joan de Déu.
Període: 
2017-2020
Finançament: 

Erasmus + Strategic Partnership European Commission.(294.910,00€).

Referència: 
2017-1-ES01-KA203-038514
Investigador principal: 

Leticia San Martín

Membres de l'equip CDSJD: 

Esther Insa (col·laboradora)

 

Galeria d'imatges