Semipresencial

15h (Virtual) + 7h (Presencial)

Consultar a “Dates d’Interès”

De 09.00h a 17.30h

Català i castellà

6 – 12 – 18

200€

El curs de Suport Vital Immediat és un curs multidisciplinari d’un dia de durada que proporciona els coneixements i habilitats essencials per actuar en la fase inicial del tractament d’un pacient crític que necessita reanimació. Per aquest motiu, és una formació ideal per a professionals sanitaris de totes les etapes i nivells.

Ofereix formació en més habilitats diagnòstiques que el curs de SVB, amplia els coneixements bàsics i ensenya tècniques de maneig de la via aèria, reconeixement de l’ECG i desfibril·lació ràpida i segura, utilitzant un DEA o un desfibril·lador manual. El concepte pedagògic segueix de prop el del curs de SVA, però se centra només en els coneixements i habilitats bàsiques adequats per a la majoria dels professionals sanitaris.

Aquest curs es presenta com la formació de referència en reanimació per a professionals de la salut que intervenen en situacions d’emergència de primera línia.

Adquirir competències per reconèixer i tractar un pacient que es deteriora.

Iniciar una reanimació cardiopulmonar mentre s’espera l’equip d’emergències mèdiques i col·laborar-hi de manera efectiva.

Fase virtual

Tallers

Estacions d’habilitats

Simulació de parada cardíaca

Adreçat a personal mèdic i d’infermeria de qualsevol àmbit assistencial.


Aquest curs està pensat per a professionals de la salut que intervenen en la detecció i actuació precoç davant del deteriorament clínic d’un pacient, independentment del nivell assistencial o l’especialitat. Proporciona les eines bàsiques per iniciar una reanimació efectiva i coordinar-se amb els equips d’emergències en situacions de resposta immediata.

  • Francesc Carmona Jiménez

    Direcció del Basic Life Suport Instructor Course, Direcció del Curs de Suport Vital per a Tècnics, Direcció del Generic Instructor Course, Direcció del Suport Vital Avançat, Direcció del Suport Vital Immediat, Director/a del Màster Universitari en Assistència i gestió de les emergències extrahospitalàries, Responsable SJD-RCP
    francesc.carmona@sjd.edu.es
  • Jaime Carballedo Pulido

    Direcció del Suport Vital Bàsic, Direcció del Suport Vital Immediat
    jaime.carballedo@sjd.edu.es

Aquest curs compta amb l’acreditació oficial del European Resuscitation Council (ERC), entitat de referència a Europa en l’àmbit de la formació en reanimació.

El personal sanitari que superi el curs obtindrà 4,8 crèdits de formació continuada, acreditats pel Campus Docent Sant Joan de Déu.

200€

SJD – RCP

campus.rcp@sjd.edu.es