Relevo en la Junta ADEIC (Associació de Directors d' Escoles d'Infermeria de Catalunya).

• Publicado el 16 de Marzo de 2016

*

Una vez finalizados los dos mandatos previstos por los Estatutos de la Asociación, la Junta constituida por:

Presidenta: Dra. Amèlia Guilera (Campus Docent Sant Joan de Déu. Fundació Privada).

Vicepresidenta: Dra. Montserrat Antonin (Escola Universitària d’Infermeria Gimbernat).

Secretaria: Dra. Isabel Pérez (Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna. Universitat Ramón Llull).

Tesorero: Dr. Joan Blanco (Facultat d’Infermeria. Universitat de Lleida).

Cesa en sus cargos y da paso a la Junta seguiente:

• Presidenta: Dra. Roser Ricomà (Facultat d’Infermeria. Universitat Rovira i Virgili. La Universitat Pública de Tarragona).
  • Vicepresidenta: Dra. Montserrat Comellas (Escola Universitària d’Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa).
  • Secretaria: Dra. Dolores Bardallo (Escola Superior d’Infermeria del Mar).
  • Tesorera: Sra. Carmen Valiente (Escola Universitaria de Ciències de la Salut de Manresa).