Carnet UB

El carnet digital de la UB, disponible des de l'aplicació mòbil SocUB, t'identifica com a membre de la comunitat universitària, et permet fer gestions i tràmits telemàtics a la Universitat i et dóna accés a un pla d'avantatges pensat especialment per a tu. Per obtenir el carnet digital, un cop hagis acabat la tramitació de la matrícula corresponent al curs 2022-2023, només has de seguir els passos mencionats del document adjuntat al final de la pàgina.

Si tens qualsevol altra consulta, contacta per correu electrònic amb l'oficina de carnets (carnetub@ub.edu).