Nombre de places ofertades

El Campus Docent Sant Joan de Déu té una oferta total de 220 places per a estudiants de 1r curs del Grau en Infermeria.

Aquestes places estan distribuïdes en dos grups de matí i un de tarda.

L'estudiant que en el moment de la Preinscripció Universitària escull el nostre Centre en primera preferència i se li assigna la plaça en la primera assignació té dret a escollir torn, sempre i quan quedin places disponibles en el torn desitjat. La resta de places es repartiran en els torns i anirà en funció de la nota d'accés al centre i el número d'assignació per part de la OOAU (Oficina d'Orientació i Accés a la Universitat).